חברתנו מובילה בתחום שיווק באינטרנט עם דגש על בניית אתרים ומגוון פתרונות קידום לבית העסק לרבות קידום אתרים אורגני ,קידום ממומן ושיווק בפייסבוק. לפרטים חייגו 052-3604282. צור קשר →

 אופטימיזציית דף נחיתה הינו תהליך התאמת דף הנחיתה למנועי החיפוש ובראשם גוגל ע”מ להתקדם בתוצאות החיפוש.

להלן המרכיבים העיקריים לאופטימיזציה נכונה של דף נחיתה

TITLE  – כותרת הדף

כותרת הדף הוא המקום הראשון אליו ניגשים מנועי החיפוש על מנת ליבדוק רלוונטיות הדף לשאילתת החיפוש שהוקשה.

המלצה שלי היא לקדם עד שלושה ביטויים בדף (תלוי במידת התחרות).

כותרת הדף יכולה להכיל תוכן שיווקי על מנת לגרות את הגולש להקליק על הקישור ( לא מספיק להופיע בעמוד הראשון בגוגל , צריך גם לגרות את הגולש להקליק על הקישור).

META KEYWORD – מילות מפתח

 ניתן לציין את מילות החיפוש שאנו רוצים לקדם וגם במילות חיפוש רלוונטיות נוספות. לא כדאי להפריז בכמות מילות המפתח  כיוון שהדבר יגרום לגוגל להתעלם מהם.

 כיום קיימת השערה כי גוגל מתעלם מתג זה . השערה זו לא מבוססת ב – 100% לכן אני ממליץ להשתמש בתג זה. אם לא מזיק אולי יועיל.

DESCRIPTION  – תיאור הדף

 מתחת לכל תוצאה במנועי החיפוש ישנו מלל קצר אודות הדף. מלל זה הינו תיאור תוכן הדף. חשיבות תיאור זה הינה רבה ושימוש נכון במלל זה יכול להגדיל את כמות הגולשים שיקליקו על האתר שלכם.

חשוב לתת דגש לצפיפות מילת המפתח של הדף בתיאור .

אין לזלזל בתג זה ואף חובה להוסיף אותו כי אחרת גוגל יציג בשורות אלו משפט רלוונטי מדף האתר המכיל את הביטוי ויתכן שהתוכן יחמיץ את המטרה שלשמה בניתם דף נחיתה זה.

תוכן הדף

גוגל אוהב תוכן “התוכן הוא המלך” לכן חשוב להקדיש תשומת לב רבה לתוכן באתר וכתיבת מאמרים רלוונטיים של  300-500 מילים תוך שמירה על צפיפות מילות המפתח  של 3%-7% תלוי בביטוי.

כותרת הדף

שימוש בכותרת ראשית H1 פעם אחת בלבד בדף תוך שימוש במילת המפתח בכותרת וכמו כן שימוש בכותרות משנה H2..H7 לפי הצורך וללא הגבלה בטקסט הדף.

 

 לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר ל- קידום אתרים אורגני/ממומן – לחץ כאן

  גוגל +