[divider]

תהליך בניית רשימת מילות המפתח הינו השלב הראשון שמבצעים לפני תחילת עבודת קידום האתר.

 איתור מילות המפתח :

 1. תשאול בעל האתר – בעלי האתר או צוות העובדים של העסק ידע לתת את מילות המפתח העיקריות הרלוונטיות לפעילות העסק שלהם.

 2. בדיקת מתחרים – בדיקה אילו מילות מפתח המתחרים של העסק בחרו לקדם.

 3. חיפושים קשורים – בתחתית תוצאות החיפוש ישנה רשימה של חיפושים קשורים שיכולים לעזור בהגדלת רשימת מילות המפתח ולתת רעיונות נוספים.

 4. גוגל אדוורדס – בדיקה אילו מילים רלוונטיות מופיעות תחת חיפושים רלוונטים לתחום בקישורים הממומנים.

 5. כלים של גוגל לבחינת מילות מפתח – Google keyword external / google suggest ועוד כלים נוספים.

סיכום

 שלב בניית רשימת מילות המפתח הינו קריטי ויש להשקיע בו זמן והרבה מחשבה.

 יש לדאוג שהרשימה תכיל את כל הנושאים שבהם עוסק האתר,  אח"כ לבנות היררכיה של מילות המפתח ובהתאם לכך בשלב הבא יתבצע אופטימיזציה של דפי נחיתה לפי הנושאים והיררכיית מילות המפתח שיצרנו.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר ל- קידום אתרים אורגני/ממומן – לחץ כאן