עידן הרשתות החברתיות תופס תאוצה בשנים האחרונות והפלטפורמה המובילה והמוכרת ביותר בתחום הינה פייסבוק. פייסבוק נותן תמיכה בכל השפות וביניהם כמובן קיימת גרסה של פייסבוק בעברית. המעבר בין ממשק של פייסבוק באנגלית לפייסבוק בעברית הינו פשוט וניתן לבצעו בלחיצת כפתור בתחתית הדף.

כיום אין כמעט גולש אינטרנט שלא מכיר את הפלטפורמה של פייסבוק בעבריתלרוב לצורך שימושים חברתיים ויצירת מעגלים חברתיים תוך סיפוק ייצר המציצנות בצפייה בתמונות של החברים , בסטטוסים ובפעילות התכתובת של החברים.

בשנה האחרונה התעוררה המודעות של שימוש בפלטפורמת פייסבוק בעברית לבניית מועדון לקוחות ממוקד ואיכותי לפי תחומי העניין של העסק. ואף שימוש בפלטפורמת פייסבוק לצורך שימור לקוחות וכמו כן קידום מכירות עבור עסקים מתחומים מגוונים.

 

יתרונות שיווק של פייסבוק בעברית ביחס לפלטפורמות אחרות:

 

1. שיווק ממוקד לפי תחום פעילות
בחירה נכונה של שם לקבוצה כך שתייצג את תחום הפעילות של העסק.
2. פרסום ממוקד לפי חתכים רבים
גיל , סטטוס משפחתי , תחומי עניין , אזורי מגורים ועוד.
3. וירליות
היתרון הגדול ביותר של פייסבוק בכל השפות וכמו כן פייסבוק בעברית . טכניקת הרשת החברתית מייצרת הזדמנויות לגידול הקבוצה לפי תחומי עניין ע"י שימוש נכון ב"קיר" הפרופיל וניהול נכון של פעילות הפרסום.

 

כלים ומושגים עיקריים למשתמשי פייסבוק בעברית :

 

1. בניית פרופיל (user) –
לרוב משמש לייצוג אדם פרטי
2. בניית קבוצה עבור העסק
לרוב משמש לייצוג פעילות , יוזמה , תחביב או נושא המשותף למספר רב של גולשים
3. בניית דף מעריצים / דף עסקי –
לרוב משמש לייצוג רשמי של חברה או מותג .

לכל אחד מאפיקי הייצוג בפייסבוק ישנם יתרונות וחסרונות משלהם. לדוגמא במידה ורוצים לבנות קמפיין ממומן בתוך פייסבוק לצורך הגדלת חברים ניתן לבנות קמפיין מסוג זה רק עבור fan page ולא ניתן לבנות קמפיין פייסבוק עבור קבוצה או פרופיל. כמו כן קידום בגוגל ניתן לבצע אך ורק עבור fan page .

אלו הם למעשה היתרונות העיקריים של שימוש ב – fan page על פני שימוש בשני סוגי הייצוג שהוצגו לעיל.

חברת blonder  מתמחה בשיווק וקידום אתרים באינטרנט וכמו כן מספקת מגוון שירותי פרסום רחבים וביניהם קידום ושיווק עסקים בפייסבוק

תוך דגש על בניית מועדון לקוחות אמיתי יעיל וממוקד עבור בית העסק.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר לפרסום בפייסבוק- לחץ כאן