תוכנית Scale up שיווקי

הידעתם? 80% מבלי העסקים לא יודעים לנהל ולנתח את התוצאות של מהלכי הפרסום והשיווק שלהם.
התוצאה: בזבוז של עשרות ואף מאות אלפי שקלים על תהליכי שיווק שאינם יעילים ומותאמים לסוג העסק ולצרכיו.

הפתרון: בנייה ויישום תכנית שיווקית מותאמת

בעבודה משותפת נוביל אתכם לעסק מניב ומצליח וזה מנסיון מוכח

מה תקבלו בתהליך

הייחודיות שלנו

מסר אישי ממני במיוחד בשבילך

שלום, אני עינת בלונדר, ב 15 שנה האחרונות ליוויתי מעל ל 200 בעלי עסקים. בניתי והוצאתי לפועל מאותו תוכניות שיווקיות והתאמתי אותם לאסטרטגיה העסקית של כל עסק ועסק. ראיתי, למדתי וחוויתי מאות הצלחות וגם לא מעט כשלונות בדרך והחלטתי לאסוף את כל הנסיון שצברי לתוכניות ליווי 1*1 לעסקים מתוך מטרה לחסוך לכל בעל עסק המון זמן וכסף ולסייע לו להגיע למטרה העסקית והאישית שאליו הוא רוצה להגיע.

החזון שלי הוא לסייע לך כעצמאי, יזם ובעל עסק לייצר רווחה כלכלית ואיכות חיים.

שיטת העבודה שלי ושל הצוות שלי להגשמת החזון מבוססת על 4 יסודות חשובים:

1. בניית חוסן מנטלי ומיינדסט חזק ומדוייק.
2. בניית אסטרטגיה ליעד
3. בניית תוכנית פעולה מדוייקת עם יעדי ביניים, יצירתיות וגמישות מחשבתית
4. ביצוע – פעולות, פעולות, פעולות!

חשוב לציין, תוכניות לחוד ותוצאות לחוד. פעולות ממוקדות מובילות לתוצאות!

בדיוק בשביל זה אני והצוות שלי כאן לרשותכם

אני משוכנעת שביחד נעשה ונצליח

נגן וידאו

מה בתוכנית

אבחון וניתוח הפעילות הקיימת

בשלב הזה אנו נבצע אבחון לעסק. נבחן את תהליכי השיווק הקיימים, ערוצי השיווק, תקציב השיווק, רווחיות המוצרים / שירותים והתוצאות שלהם,  נדייק את קהלי היעד, התמחור ואת החזר ההשקעה. נבין מה נעשה עד היום ובאם השיג את המטרה הן מיתוגית והן שיווקית וזאת ע"י  בחינה מדוייקת של תוצאות במספרים. כמה הוצאנו וכמה בסופו של דבר הרווחנו.

בניית תמונת יעד

נבין את המטרות השיווקיות של העסק הן מבחינה כמותית, תזרימית ורווחית בהתבסס על המצב הקיים של העסק החזון והערכים. נזהה מהם ערוצי השיווק מתאימים ביותר להשגת המטרות השיווקיות תוך הבנה של השוק שבו אנו פועלים, הצעת המכר הייחודית של העסק, חקר מתחרים, מקדם רווח ועוד.

גיבוש חלופות לישום

על בסיס ניתוח המצב הקיים ותמונת היעד נבנה 2-3 מנגנוני שיווק וחלופות לביצוע המבוססות על דיוק קהל היעד ערוצי השיווק, עלות משוערת לליד ורווחיות משוערת,. נגדיר משפך שיווקי מדוייק והמידת הצורך נפתח מוצרי חדירה כחלק מהמשפך השיווקי.
עבור כל חלופה לביצוע יבנה תחזית עסקית על מנת לקבל אומדן מדוייק עד כמה שאפשר של הוצאות שיווק אל מול הכנסות.

פיתוח החלופה הנבחרת לידי תוכנית

נבחר את החלופה לביצוע ועל בסיסה נבנה תוכנית שיווקית שנתית המושטתת על אופי העסק, רלוונטיות עונתית לדוגמא פעילות מיוחדת לפני החגים, סוף שנה ועוד.
בשיום שלב זה נדע מה הפעילות השיווקית שאנו עושים בכל רגע נתון החל מכתיבת פוסטים, קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות, דפי נחיתה, קידום בגוגל ועוד. 
שלב זה למעשה מרכז את הפעילות השיווקית שתבוצע בפועל בצורה מדוייקת ומדידה. 

הצגת תוכנית פעולה שנתית

הצעת תוכנית השיווק בדיוק מקסימלי לביצוע באופן עצמאי או ע"י גורם חיצוני תוך כדי שליטה מלאה בתהליך הבנה של כל שלה ושלב כולל מדדי הצלחה, התאמות, אי תלות ושקט בידיעה שעובדים על פי תוכנית סדורה ולא מבזבזים זמן וכסף.
במידת הצורך יבוצעו שינויים בתוכנית כך שיתאימו למקום שבו בעל העסק נמצא כרגע.

יציאה לדרך...

הדיע הזמן להוציא את התוכנית לפועל, בחירת אנשי המקצוע הנכונים לביצוע התוכנית. הבנה ושליטה בכלים לבקרה ואכיפת התוכנית וביצועה. שליטה בכלים למדידת הצלחת התוכנית החל מכלים של גוגל והרשתות החברתיות ועד למערכות CRM ומערכות איסוף לידים.הצמדות לשיטה ולסיסטם השיווקי תוביל להצלחתו.

לתיאום שיחת התאמה לתוכנית